V zadnjih nekaj letih doživlja spletni oz. online video izjemeno rast. S pametnimi telefoni in tablicami je spletni video prešel iz prvotnega okvira zagrizenih računalniških geekov v mainstream vode.
Youtube vsak mesec beleži več kot milijardo različnih uporabnikov, ki v poprečju pogledajo več kot 6 milijard ur video vsebin na mesec, kar je 50 % več kot leta 2012. Povprečni uporabnik Youtuba si ogleda 388 minut videovsebin mesečno. Youtube je bogatejši za 100 ur video vsebin vsako minuto.
Vsi uporabniki Facebooka vsak dan v povprečju pogledajo za 500 let video vsebin. Več kot 700 YouTube videov je objavljenih na Twitterju vsako minuto.
Preberite 12 statistik o spletnem videu, ki vas bodo morda presenetile:
- 90% INFORMACIJ je možganom posredovano v vizualni obliki. Vizualne podobe so v možganih procesirane 60.000-KRAT HITREJE kot tekstovne informacije. (3M Corporation in Zabisco)
- Povprečni obiskovalec interneta po raziskavi Comscore-a po ogledu videa v povprečju podajša obisk vaše obisk vaše spletne strani za DVE MINUTI. (comScore)
- DVE SEKUNDI uporabnik v povprečju počaka, da se spletni video naloži, v nasprotnem primeru ogled video vsebine opusti. (CNN)
- 4 od 5 uporabnikov bo klilnilo na drugo povezavo, če se video ustavi med predvajanjem. (Google)
- 78% vseh uporabnikov interneta si ogleda vsaj eno online video vsebino na teden, medtem ko 55% vseh uporabnikov gleda spletne video vsebine vsak dan. (Three motion)
- Do leta 2015 bodo 57% prenosa podatkov preko interneta ustvarile video vsebine. (Cisco)
- Uporabniki mobilnih naprav in tablic pri nakupu v povprečju 3-KRAT pogosteje pogledajo spremljajočo video vsebino, kot pa uporabniki namiznih računalnikov in prenosnikov. (Forbes)
- 52% potrošnikov meni, da jim gledanje video vsebin olajša odločitev pri spletnih nakupih. (Invodo)
- Spletni videi, ki prek gumba share omogočajo možnost deljenja na družbenih omrežjih (Facebook, Twitter, Google+,…), dosegajo v povprečju 33% več sharov. (Rhythm NewMedia)
- Video vsebine naložene prek Facebooka imajo 40% višjo stopnjo sodelovanja (engagement rate) med uporabniki, kot pa video vsebine naložene prek YouTuba. (Socialmedia Today)
- Spletna video promocija je 6-KRAT bolj učinkovita kot tiskovna in tv promocija. (B2Bmarketing)
- Email sporočila z videovsebino v naslovu imajo 6% večjo verjetnost da so odprta, ter 96% večjo verjetnost, da stranke prepričajo, da obiščejo vašo stran. (GetResponse)